Navigatie

Sarongs & zo - Algemene Voorwaarden

Sarongs & zo       

Onsenoortsestraat 8         

5253 AB  Nieuwkuijk (geen verkoopadres)       

BTWnr. NL 1532.04.291.B.02         

KvKnr. 62862839

Sarongs & zo is een klein bedrijf dat er alles aan doet om tevreden klanten te hebben en te houden.

Mochten er vragen of problemen zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen via

1. info@sarongsenzo.nl

2. messenger/bericht via facebook.com/Sarongsenzo

3. mob.0636018539/what’s app/bericht.

1. ALGEMEEN

Door het plaatsen van een bestelling gaat de klant akkoord met de algemene voorwaarden zoals hier beschreven.

Deze voorwaarden maken deel uit van alle overeenkomsten, welke door jou (klant) en Sarongs & zo (leverancier) worden gesloten.

Sarongs & zo behoud zich het recht de voorwaarden ten alle tijden zonder berichtgeving aan te passen.

Op alle overeenkomsten en geschillen tussen partijen is Nederlands recht van toepassing.

Ondanks onze zorgvuldigheid kunnen kleuren en maten van producten afwijken van die zijn weergegeven op www.sarongsenzo.nl.

Op al onze producten zijn de volgende leveringscondities en betalingscondities van toepassing.

2. PRIJZEN EN BETALINGEN

Sarongs & zo neemt geen verantwoordelijkheid voor verkeerde prijzen die berusten op kennelijke schrijf, typ- of zetfouten. Prijswijzigingen voorbehouden.

Alle vermelde prijzen zijn in euro’s, inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling. Bij bestellingen boven de 50 euro worden er geen verzendkosten berekend.

Nadat jij akkoord gaat met de voorwaarden en een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een factuurbevestiging.

3. VERZENDING

We streven naar verzending van jouw artikel, vóór 16:00 uur geplaatst dezelfde dag doch binnen 24 uur na ontvangst van de betaling, uiterlijk binnen 30 dagen uit te voeren. Dit is ook geldig wanneer je hebt gekozen voor achteraf te betalen. Deze leveringstermijn geldt als indicatie en niet als pertinente termijn. Overschrijding van de leveringstermijn die niet aan Sarongs & zo kan worden toegerekend overeenkomstig de algemene voorwaarden, kan nimmer aanspraak geven op schadevergoeding. De artikelen zullen worden bezorgd op het door jou opgegeven adres.

kleine artikelen binnen Nederland gaan op gewicht via de Tarieventabel van PostNL, tijdens je bestelling zie je de prijs van de verzendkosten. 

Brievenbuspakket binnen Nederland € 3,80

Pakket binnen Nederland die niet door brievenbus gaan zijn standaard € 5,85 tot 30 kg via MyParcel tarief

BETALEN BIJ AFHALEN,  aangezien wij geen winkel hebben kan dit alleen op afspraak

Wij verzenden gratis binnen Nederland vanaf € 50,00

Wij verzenden ook Pakketten binnen Europa vanaf € 8,75 tot 30 kg, standaard verzekerd voor € 500,- inkoopwaarde, in overleg met Sarongs & zo

4. LEVERING

Bestellingen worden na verpakking overgedragen aan PostNL.

Je ontvangt een mail van Sarongs & zo wanneer jouw pakket is overgedragen aan PostNL met een Barcode zodat jij jouw pakket kunt volgen via MyParcel. De artikelen zullen worden bezorgd op het door jou opgegeven adres. Accepteer nooit beschadigde pakketten; wij kunnen jou dan geen garantie meer geven.

 5. GARANTIE

1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

3. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

4. De garantie geldt niet indien:

O  De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;

O  De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;

O  De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

6. PRIVACY EN VEILIGHEID

De persoonsgegevens, die door jou zijn ingevoerd, zijn opgeslagen en worden alleen gebruikt voor het verspreiden van reclamedoeleinden van Sarongs & zo . Indien je geen gebruik wenst te maken van deze mailinglist, kun je je ten alle tijden afmelden.

Alle persoonsgegevens worden bij Sarongs & zo opgeslagen en uitsluitend gebruikt voor afhandeling van de bestelling. De persoonsgegevens zullen nimmer aan derden ter beschikking worden gesteld, mits noodzakelijk voor betalingstransacties en bezorging van de bestelling.

7. KLACHTEN

Indien er, ondanks zorgvuldig handelen, klachten en/of onduidelijkheden zijn, dien je dit zo spoedig mogelijk doch binnen 7 zeven dagen na ontvangst te melden. Je dient contact op te nemen met Sarongs & zo via een e-mail aan info@sarongsenzo.nl of telefonisch via 06-36018539. Samen in overleg met jou(klant) wordt er naar een geschikte oplossing van het probleem gezocht.

1.De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Sarongs & zo, nadat jij (de consument) de gebreken hebt geconstateerd.

3. Bij Sarongs & zo ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Sarongs & zo binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer jij de (consument) een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

5. Bij klachten dien jij (consument) zich allereerst te wenden tot Sarongs & zo. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dien je(consument) je te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je (de consument) de mogelijkheid om jouw klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

8. HERROEPINGSRECHT/RETOURRECHT BIJ LEVERING VAN PRODUCTEN

Bij de aankoop van producten heb jij als consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door jou (de consument) of een vooraf door jou (de consument) aangewezen en aan Sarongs & zo bekend gemaakte vertegenwoordiger.

Tijdens de bedenktijd zal jij (de consument) zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Indien jij van je herroepingsrecht gebruik maakt, zal jij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Wanneer jij (de consument) gebruik wenst te maken van je herroepingsrecht ben jij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product,  kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dien je (de consument) te doen middels het modelformulier. Nadat jij (de consument) kenbaar hebt gemaakt gebruik te willen maken van je herroepingsrecht dien je (de klant) het product binnen 14 dagen retour te sturen. Je (de consument) dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

Indien jij (de klant) na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar hebt gemaakt gebruik te willen maken van je herroepingsrecht resp. het product niet aan Sarongs & zo heeft teruggezonden, is de koop een feit.

 

Bij levering van diensten:

Bij levering van diensten heb je (de consument) de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 14 dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.

Om gebruik te maken van de herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door Sarongs & zo bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

 

Artikel 9 - Kosten in geval van herroeping/retourneren

Indien jij (de consument) gebruik maakt van je herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor je rekening.

Indien jij (de consument) een bedrag betaald hebt, zal Sarongs & zo dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen.

Welk bedrag betalen wij dan aan jou terug

Bij een compleet retour betalen wij (Sarongs & zo) alle kosten retour, dus je product en de verzendkosten. Als consument betaal jij zelf voor de terugzending.

Wanneer jij als consument zelf voor een duurdere verzendmethode voor de heenzending (bijvoorbeeld onder rembours) hebt gekozen, dan retourneren wij (Sarongs & zo) jou het bedrag voor de standaard verzendkosten van dat product

Retourneer jij een deel van je bestelling dan retourneren wij (Sarongs & zo) alleen het bedrag voor het product wat retour komt

Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door Sarongs & zo of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

Sarongs & zo accepteert geen ongefrankeerde of onder rembours teruggestuurde zendingen.

Bij het plaatsen van een bestelling ga je akkoord met deze voorwaarden

 

 

 

 

© 2015 - 2018 Sarongs & zo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.