FAQ

ofwel Veel gestelde vragen:

Wat zijn de verzendkosten?

Kleine artikelen binnen Nederland gaan op gewicht via de Tarieventabel van MyParcel, tijdens je bestelling zie je de prijs van de verzendkosten, dit is zonder track & trace nummer dus niet volgbaar.

Brievenbuspakket binnen Nederland € 4,15 met track & trace nummer, volgbaar.

Pakketten binnen Nederland die niet door de brievenbus gaan zijn standaard € 6,37 tot 30 kg via MyParcel tarief, met track & trace nummer, volgbaar

Vanaf € 75,00 verzenden binnen Nederland is GRATIS.

Pakketten binnen Europa vanaf € 9,37 tot 30 kg, standaard verzekerd voor € 500,00 inkoopwaarde, handtekening bij ontvangst, met track & trace nummer, volgbaar

Sturen jullie ook pakketten naar het buitenland?

Ja, het land kun je selecteren tijdens het bestelproces, je ziet dan de bijbehorende verzendkosten. Wanneer het gewenste land er niet bij staat kun je mij een mail sturen, info@sarongsenzo.nl

Do you also send to my country?

Yes, select your country in the orderproces or send us an email info@sarongsenzo.nl  if your country is not selected.

Hoe kan ik betalen? 

Tijdens het afhandelen van jouw geplaatste bestelling in onze webwinkel kun je betalen via

1. MOLLIE

  • Klarna achteraf betalen (voor Nederland, Oostenrijk, België, Frankrijk en Duitsland)
  • Klarna betaal nu (voor Nederland, Oostenrijk, België, Frankrijk en Duitsland)
  • iDEAL (ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, Revolut
  • Belfius Direct Net, de online betaalmethode van één van de grootste banken van België

2. PAYPAL

Wanneer gaat mijn bestelling de deur uit?

Bestellingen worden op maandag en donderdag verzonden, (m.u.v. feestdagen of nader aangegeven bericht). 

MAANDAG, je kunt tot uiterlijk 15:00 uur op maandag bestellen dan gaat je bestelling nog mee, alles na die tijd gaat donderdag naar PostNL 

DONDERDAG , je kunt tot uiterlijk 15:00 uur op donderdag bestellen dan gaat deze donderdag nog mee, alles na die tijd gaat maandag naar PostNL 

Wat is de levertijd?
Afhankelijk van PostNL zal jouw bestelling, meestal binnen twee werkdagen, bij jou bezorgd worden of in de brievenbus vallen.
Je ontvangt een mail van Sarongs & zo wanneer jouw pakket is overgedragen aan PostNL of in de brievenbus is gedaan. Heb jij een pakket met verzendkosten vanaf € 4,15 dan ontvang je een mail met een track & trace nummer zodat jij jouw pakket kunt volgen via MyParcel. De artikelen zullen worden bezorgd op het door jou opgegeven adres. Accepteer nooit beschadigde pakketten; wij kunnen jou dan geen garantie meer geven.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan, tijdens je bestelling kun je kiezen voor betalen en ophalen. Je betaalt géén verzendkosten en ik neem contact met jou op wanneer jij je bestelling kunt ophalen.

Ik wil mijn pakket naar iemand anders sturen/of op een adres ontvangen?

Dat kan, tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven

Zijn er nog andere mogelijkheden van bezorgopties?

Ja, je kunt tijdens je bestelprocedure ook nog een keuze maken voor bezorgen op afspraak (ochtend of avondbezorging en/of een andere dag) en een PostNL afhaallocatie.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Wanneer jouw bestelling naar PostNL is gebracht, heb jij een mail met een track en trace nummer van PostNL ontvangen en deze kun je volgen.

Ik heb besteld en wil mijn bestelling aanpassen?

Dat kan, maar probeer dit dan wel zo snel mogelijk te doen via mob. 0636018539 aangezien bestellingen in de ochtend in behandeling worden genomen.

Ik wil (een deel van de) bestelling terugsturen?

Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van jouw product, je print het retourformulier uit, en stuurt hem ingevuld naar info@sarongsenzo.nl Binnen 14 dagen stuur jij jouw bestelling in de originele verpakking en onbeschadigd naar Sarongs & zo, Onsenoortsestraat 8, 5253 AB  Nieuwkuijk

Krijg ik mijn geld terug bij retour?

Bij een compleet retour krijg jij alle kosten retour, dus je product en de verzendkosten. Jij betaalt zelf voor de retourzending

Wanneer jij zelf voor een duurdere verzendmethode voor de heenzending (bijvoorbeeld onder rembours) hebt gekozen, dan retourneren wij (Sarongs & zo) jou het bedrag voor de standaard verzendkosten van dat product

Retourneer jij een deel van je bestelling dan retourneren wij alleen het bedrag voor het product wat retour komt

Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door Sarongs & zo of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

Sarongs & zo accepteert geen ongefrankeerde of onder rembours teruggestuurde zendingen.

Mijn vraag staat er niet bij?

Wanneer jouw vraag er niet bij staat kun je me mailen en jouw vraag stellen, info@sarongsenzo.nl

 

 

Nieuwsbrief

als eerste op de hoogte van
actie's - tips - blogs - nieuws

Aanmelden
© 2015 - 2023 Sarongs & zo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel